All the things you said, they were never true.

Historia provet gick faktiskt rätt bra, vi fick 7 frågor och av dom 7 frågorna fick vi välja fyra frågor som vi skulle besvara på ungefär 4-8 sidor. Det lät sjukt svårt och som att det skulle bli mycket, men helt plötsligt satt jag där på min 8de sida och märkte att jag faktiskt var klar. Vi fick gå när vi var klara och jag gick hem och satte mig vid tvn tills Linnea kom hem och frågade om jag ville gå och äta med henne och Stina så det gjorde jag. Vi fick hamburgar buffé och det var sjukt gott.



Om ca 20 min går mitt tåg mot Borlänge där jag ska träffa och umgås lite med Mia, så drar jag hem hit igen ikväll. Så det ska väl bli bra, men nu ska jag göra mig iordning så jag kan gå mot tåget om ett tag. Men jag får väl uppdatera mer ikväll när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0