Liten fundering

Hade lite tråkigt och satte mig och jämförde bilder på mig från nians bal (vänster) och balen i USA (höger). Visserligen är det ett par år ifrån varandra då dessa bilder är tagna, men ändå. Man ser förändringen i kroppstorlek som USA gav mig, speciellt runt ansiktet och halsen. Sen är det väl ingen radikal förändring (ca 6 kg), men skillnad är det allt. Kan glatt meddela att varenda ett av dessa extrakilo är nu borta och jag kan till och med ibland ha mindre kläder storleksmässigt på mig än innan USA. WIN!
 
En lite mer "ny" jämförelse. Vänstra bilden är P&L veckan ett tag efter jag kommit hem, och den högra är nu från Alanya. Här ser man det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0