Lördag 5 maj

Hade inte riktigt tid att blogga igår. Hade rätt fullt upp faktiskt.

Blev ingen morgonpromenad eftersom det snöade och hade sig ute, så vi sov vidare istället. Nationella i engelska B gick bra, kändes så i alla fall. Och resten av dagen rullade på som vanligt.

Efter skolan följde jag med lite spontant på bio tillsammans med Tim och Jocke, blev Avengers. Inte riktigt min typ av film, men den var bra! Skulle nog faktiskt våga säga att jag skulle kunna se den igen, kanske inte på bio dock. Resten av kvällen spenderades med Anna, riktigt trevligt och vi pratade om allt mellan himmel och jord.

Sitter för tillfället och väntar på mat, blir fläskfilé och klyftpotatis. MUMS. och har precis gjort klart majoriteten på min Svenska uppsats, bara någon liten detalj kvar som jag tänkte fixa i veckan. Skönt att ha kommit i fas med allting nu. Nej nu ska jag belöna mig själv med lite Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0