Kvällspromenad i Persborg

Åkte ner till Mirja och Ellinor och gjorde Ellinor sällskap på en promenad med hennes systers hund som hon har här nu över veckan. Kändes riktigt bra att röra på sig igen efter en så lång tid utan träning. Ska försöka komma igång igen nästa vecka om Linnéa är friskare, hon hostar som en galning just nu.
 
Nu tänkte jag kolla igenom matten lite och packa ihop mina grejer inför imorgon samt ta en dusch. Så resten av kvällen kommer bli riktigt lugn. Längtar tills imorgon, få komma hem och krama om min favorit och börja flyttpacka lite. Ska försöka träffa så mycket vänner jag kan också, man måste försöka passa på under helgerna. Synd bara att de är så korta, man hinner ju inte ens träffa hälften av alla man vill träffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0