Body Pump

Jäklar vilken bra träning Body Pump är, ett tag ville jag skjuta mig själv och undrade varför jag gått med på att göra det. Hela kroppen skakade av utmattning, men det kändes faktiskt riktigt bra efteråt och jag är helt säker på att man om ett par gånger skulle komma in i det. Känner träningsvärken komma krypandes (ja, bortsett från den jag redan hade).
 
Jan har inte kommit hem från kyrkan/handlingen än, funderar på om hon åkt direkt upp till Laurie för att hjälpa henne med en sak. Ja det visar väl sig, ska försöka få lite tvättat också så man har något rent att ta på sig. Riktigt fin dag igen och Ana har någon hästuppvisning/tävling idag som vi kanske ska åka och kika på en snabbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0