Last day..

Idag var sista dagen på kliniken och jag kommer sakna det där stället otroligt mycket. Cindy hade med sig en avskedspresent i form av ett 6-pack minipåsar Cheetos och Mark bjöd alla på något drickbart från restaurangen vi åt på i början av min resa. Har även sagt ett sorgligt farväl till Trapper, den absolut socialaste och gosigaste katt jag någonsin träffat. Katten som aldrig sa nej till att kela eller bli buren på, som kom springandes och jamandes mot en när han såg en.. Kommer bli svårt att någonsin hitta en katt som är som honom. Haha, patetisk jag är.
 
Så ja om ca 11 timmar åker vi mot flygplatsen så ska försöka få mig lite sömn såhär på kvällskvisten och hoppas på det bästa imorgon! Har det absolut sista att packa imorgon, de saker jag kommer behöva på morgonen. Så godnatt en sista gång från Wisconsin för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0