Tillfällig Iphone ägare

Godmorgon!
 
Hade en riktigt rolig kväll igår med mina favorittjejer. Idag tog jag tummen ur och skickade in min trasiga telefon (tappade den bara ett par dagar efter att jag fått den och skärmen spräcktes) på lagning. Har fått låna min brors gamla Iphone 3 (3g eller 3gs osäker vilken haha) tillfälligt så att folk faktiskt ska kunna nå mig under dom här veckorna. Dock har jag inte listat ut ur man får upp simkortsluckan än så för tillfället är jag onåbar (förutom facebook såklart).
 
Ska försöka få lite plugg gjort idag eftersom jag inte fick det gjort igår och sen om det blir jobb senare idag eller bara upp till Rättvik med Linnéa visar sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är så klantig! men jag har en såndär grej till att öppna luckan med så bara att säga till om du vill låna den, men jag antar att du redan åkt till rättvik nu ;)

Svar: haha tandpetare löste problemet :D och nu har jag en htc ist ;)
Edda

2012-09-23 @ 19:03:13
URL: http://marianylen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0