Uppe i Rättvik igen

Mitt liv som Iphoneägare varade inte länge. För det första så krävdes ett vanligt sim (jag har bara microsim) så fick lov att vänta tills Tim kom hem och så gick vi och köpte en microsimadapter. Men när allting fungerade så var telefonen operatörslåst så fick bli Tims gamla HTC telefon istället. Kommer bli tokig på omställningen och när jag väl vant mig så kommer min andra telefon komma tillbaka igen.
 
Nu är vi i alla fall uppe i Rättvik igen och det blir nog läggdags snart, är helt slut! Imorgon ska jag möta upp min djursjukvårdslärare runt 12tiden för att diskutera lite om djurkunskap grund kursen som jag ska läsa ikapp iår. Sen avslutar jag skoldagen med lite religion och svenska b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0