13-08-12

Godmorgon!

Ser att det är många som kollar in här trots att jag inte uppdaterat på jag vet inte hur länge. Jag lever i alla fall och igår tog sommarjobbet slut, så nu är jag arbetslös. Kommer dock lägga in mig som timvikarie och hoppas på det bästa. Jag har tappat all bloggmotivation och vet knappt vad man skriver längre. Mitt liv är inte speciellt intressant, det har varierat mellan jobb, mat och träning i princip och det är inte så kul att blogga om varenda dag haha, skulle bli långtråkigt för er.
 
Men ja, idag är jag ledig eller arbetslös kanske man säger. Sitter och äter frukost och tänkte bara ta det lugnt, göra några telefonsamtal innan klockan blir ett och Tim kommer hem på lunch. I eftermiddag går jag till gymmet, tänkte springa och simma först och sen klockan 18 tänkte jag gå på bodypump. Har lovat mig själv att köra hårt nu, och det har faktiskt gått bra! 
 
Ja, det var väl allt från mig, får se hur mycket det blir i framtiden, ska dock försöka blogga mer! Ha en fin måndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0