13-02-04

Godmorgon!
 
Sitter med en kopp kaffe och väntar på Linnéa som är påväg hit så att vi kan åka till Rättvik igen. Älsklingen ligger fortfarande i sängen och jag önskar att jag kunnat ligga kvar där ett tag till.
 
Igår blev det lite middag hos föräldrarna och sen åkte jag till Skräddarbacken och tog ur löshåret. Håret känns sjukt kort, men funderar på att faktiskt skaffa mig en lite kortare frisyr. Får bli när jag fått ur alla fästen och så. Det sjukaste med allt var att mitt löshår inte passade min hårfärg ALLS, men det syntes inte alls när håret satt i.. Men nu förblir jag korthårig ett par månader framöver.
 
Sjukt omatchande, löshåret ser ju nästan svart ut jämfört med min hårfärg.. haha

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nu kan vi vara kort håriga tillsammans :')

Svar: haha ja :D yaaay for short hair
Edda

2013-02-04 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0