13-01-04

Äntligen sitter i vi lägenheten igen. Men jag längtar redan tillbaka till värmen och alla underbara människor på hotellet. 
 
Sitter för tillfället och dricker ett glas vin och äter salta pinnar med Tim och väntar på att Andrén ska komma förbi. 
 
Har förresten glömt berätta en sak, jag och Tim visste inte vad vi skulle ge varandra i julklapp så det fick bli en varsin tatuering som vi fixade i förrigår. Gjorde dom hos två riktigt duktiga tatuerare som gick runt på hotellet och fixade bokningar, så i onsdags kom dom och hämta oss och körde oss till sin studio där tatueringarna gjordes. Hur nöjd som helst och att priset va bra gjorde det ju inte sämre!
 
Här är min, det är på arabiska och är tydligen ett vanligt citat i Egypten och betyder "Min familj är det bästa i mitt liv". Är riktigt nöjd!
 
Och här är Tims. Sitter på insidan av överarmen, vet att det syns lite dåligt. Det är början på hans framtida sleeve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0