13-06-02

Godmorgon!
 
Hade en riktigt trevlig kväll igår med mycket skratt, grillat och en liten utgång på kvällen. Sitter i köket just nu och har precis ätit frukost. Ska börja tömma min älskade skoldator och spara ner bilder och annat viktigt på min externa hårdisk. Imorgon lämnar jag ifrån mig pärlan och återgår till min gamla dator, kommer kännas konstigt.
 
Lite halvsuddig bild från gårdagen!
 
Jaha, idag då annars. Det är söndag, och vi ska om några timmar till mina föräldrar på lite lunch innan jag åker till Rättvik för ett kvällspass på hemtjänsten. Imorgon bär det av till Rättvik igen för den absolut sista veckan där uppe, och troligen den roligaste också, STUDENTVECKAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0