13-06-03

Godmorgon!
 
Här kommer mitt absolut sista inlägg från den här datorn.. Sorgligt men sant. Sitter och äter frukost och förbereder mig inför Rättvik. För att bara ha fyra dagar som jag behöver kläder/ombyte (Fredagen är ju studentklänningen så det räknas inte) så har jag otroligt mycket ombyten med mig.. Packat hela väskan full och ändå kommer jag bara använda kanske max 8 plagg.. haha jaja, jag är inte den bästa på att packa så det blir lätt så.
 
Om ca 20-30 minuter kommer Linnéa och hämtar mig, och hon får nog komma upp och hjälpa mig bära (om du läser det här så är det bara att plinga på när du kommer ;) ) och när vi kommer upp så är det mösspåtagning som börjar, och med det så är studentveckan inledd! Helt underbart!
 
Två sista bilder (haha jävla tjat i know) för den här gången. Sista bilden visar min sorg över att behöva lämna in datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0