13-06-08

Hej!
 
Idag mår man som man förtjänar efter en veckas festande. Har i alla fall haft en av dom bästa veckorna någonsin och jag vill tacka alla underbara människor som var med och firade min student igår! Ni är guldvärda. 
 
Är även så himla glad för att jag flyttade till Rättvik och fick börja i världens bästa NPNV10, klassen jag kommer sakna till tusen. Kommer kännas så himla konstigt att inte åka upp till Rättvik varje vecka och träffa klassen varenda dag. Men nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv, ett liv hemma i Borlänge med sommarjobb och senare högskolestudier och jag är helt säker på att det kommer bli supergrymt! Ska slänga upp lite fler studentbilder så fort jag fått dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0