13-06-15

Godmorgon!
 
Hade en riktigt rolig kväll igår och jag hoppas alla studenter också hade det. Milslånga köer in på Grappa, inträde på Lips och noll studenter på liljan kan kvällen sammanfattas till. Vi var på liljan till en början och det var riktigt trevligt, sen vid halv tolv eller nåt så drog jag och Tim oss vidare till Agnes för att hälsa på Jocke och Björn innan vi mötte Linnéa och Andreas. Följde med dom sistnämnda till Lips och Flamman men satt mest på "uteserveringen" och pratade. 
 
Nu ligger jag i alla fall i sängen och spelar lite facebookspel, har sovit bort bakfyllan, tyvärr så har inte Tim det så han ligger utslagen här bredvid mig stackarn.. Själv börjar man bli hungrig och funderar starkt på att orka gå till köket och fixa något att äta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0