Nattinatti

Nu tänker jag säga godnatt och ladda krafterna inför imorgon. Blev ingen springtur och vår lilla handling vi tänkte hinna med ersattes av en tupplur. Vi är helt slut båda två och jag får kämpa för att ha ögonen öppna om dagarna, haha ska bli skönt att få jobba kvällar i helgen och få sova ut. 
 
 
 
Regnar ute och jag hoppas det torkat lite i alla fall imorgon när jag ska till jobbet, inge kul att cykla i regn eller på en blöt cykel. Jobbar 07-14 imorgon vilket är ett rätt skönt pass, sista introdagen också så efter imorgon lär jag klara mig själv. Haha, det är väl mest lokalsinnet jag är orolig över trots att ALLA bor i närområdet.. Men nu ska jag ge mig och gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0