Regnig torsdag

Hej!
 
Älsklingen kom hem efter sådär 2,5timme efter vanlig arbetstid då han väntade ut regnet/väntade på att hans kollega skulle åka hem så han kunde få skjuts. Så nu sitter han här bredvid mig och spelar Diablo och jag funderar på att äta något. Så himla hungrig idag, helt galet..
 
Imorgon är det Borlänges student och om jag tyckte att min studentvecka har gått fort så har fanemig den här gått ännu snabbare. Håller tummarna för att det ska vara uppehåll imorgon så dom slipper springa ut i spöregn. Ska på Taras utspring och mottagning, och beroende på när Helix har sitt utspring och vädret så kanske jag går dit och kikar på min gamla klass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0