13-03-25

Godmorgon!
Hade en riktigt rolig kväll igår, och jag och Tim somnade som två stockar så fort vi kom hem. Så nån gång innan tio sov vi, haha dock resulterade det i att jag vaknade halv fem imorse pigg och klarvaken.. Lyckades i alla fall somna om tillslut och nu sitter jag här med en tallrik gröt och ska snart läsa lite ur engelskaboken.
 
I alla fall, igår då. Det hela började med två "förakter" eller vad man ska kalla dom för, riktigt duktiga båda två. Först ut var Mattias Heldevik och sen Ahmed Berhan. Till slut klev då även den efterlängade Magnus Betnér upp på scenen. Om han är rolig på youtube, så är han ännu roligare live. Riktigt lyckad kväll i alla fall!
 
En helt värdelös bild lyckades jag ta i alla fall, ser ju knappt vem det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0