Adrenalinkick till tusen

Hemma från skolan och har precis skrivit klart min individuella diskussion till Mirkobiologirapporten, fick nåt ryck och fick ner nästan 600 ord. Hade ju även konserten idag och gick väldigt bra, blev väl lite fel men så blir det väl alltid. Men jag är nöjd med min insats och hela vår lilla grupp överlag! har lite inspelningar från dagen och ska kolla igenom och redigera/klippa lite så kanske det dyker upp nåt klipp här ikväll! Var sån himla adrenalinkick så det bara sjöng om det, och det kändes så himla bra! Sjukt stolt haha.
 
 Men nu ska jag dricka upp min vitamindryck och sen ska vi CYKLA ner till gymmet, soligt och bart på vägarna så nu passar vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0