I väntan på tåg

Intervjun gick bra, efter lite stress över att inte hitta rätt byggnad/ingång så hittade jag i alla fall tillslut och rent spontant såhär i efterhand så känns det riktigt bra. Hon skulle ringa upp mina referenser och sedan skicka vidare min information till en annan enhetschef som sedan kommer kontakta mig om jag får jobbet eller inte. Känns riktigt skönt att ha fixat sommarjobb (typ i alla fall) redan nu, för då kan jag andas ut och inte oroa mig för det.
 
Gjorde världens miss nu efteråt, sprang till busshållsplatsen (som jag brukar åka till Rättvik från) för att hinna till skolan lagom till lunch, men när ingen buss dök upp dubbelkollade jag resvägen och såg att bussen tog en annan väg till Rättvik (eller om det bara var en annan buss eller nåt), så nu får jag ta tåget som går vid tolv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0