Plugg

Åkte in på Konsum med Linnéa efter skolan och köpte en varsin påse nötter för att få upp plugghumöret. Det har fungerat ganska bra och nu har jag bara framtidsvisionerna kvar på hela arbetet. Ska ta en liten paus och göra det om en liten stund, har lovat Loman att jag ska vara klar idag!
 
Fick förresten svar från ABC-gruppen idag angående min studentmössa. Storleken stämmer men själva måttet på mössan stämmer inte med storleken (har storlek 56, men mössan har omkretsen 58cm). De bad i alla fall om ursäkt för felet och skickar en ny mössa, med rätt storlek till mig inom 4-5 veckor. Riktigt bra service och kundbemötning har dom! Supernöjd, trots att det blev lite fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0