Halvdeppig torsdag

Lite halvdeppig över att man är så skoltrött, skulle jättegärna vilja ha MVG i djursjukvård men jag vet inte om jag har orken eller va man ska kalla det att ta mig dit, är bara fallen som fattas. Har i alla fall räknat ut mina poäng och ligger på 18,0 vilket tyvärr inte räcker om jag ska in på veterinär. Att få ett snäpp högre betyg i några av dom kurser jag inte riktigt nått dit jag vill skulle endast höja mig 0,7 och skulle jag därefter få full meritpoäng skulle jag ligga på 19,7. Men just nu har jag så mycket att göra så jag orkar knappt tänka på det. Får nog satsa på högskoleprovet haha, måste ju komma upp i minst 1,7 nångång i mitt liv..
 
Vår fina utsikt igårkväll när vi kom hem från Persborg.
 
Fan vilket deppigt inlägg, men jag är faktiskt rätt glad ändå, solen skiner och imorgon är det fredag! Linnéa är ute på en springtur och jag valde att stanna hemma på grund av mitt eviga hostande. Tänker vila upp mig för det sista jag vill är att bli sjuk under studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0