13-09-17

Hallå!
 
Det gick jättebra att jobba igår och jag var inte hemma förens elva på kvällen. Då kollade vi på lite TV innan vi gick och lade oss, ändå i hyfsad tid, och tacksam är jag för det idag. För imorse klockan 7 ringde bemanningen och frågade om jag kunde komma in och jobba, så det var bara upp och hoppa och iväg till jobbet klockan åtta. Väl på jobbet är det mer kris på personal, så jag ställde upp och jobbar kväll också. Så nu sitter jag hemma på den obligatoriska långrasten som jag måste ha. Gick vid tolv ungefär och ska tillbaka dit vid halv fyra för att jobba till nio. Skönt att få lite jobb och har äntligen kommit med i FreeTime så nu kan jag lägga in mig själv också. 
 
Om en halvtimme ska jag möta upp Tim och hans kollega för lite lunch och sen ska jag sitta här hemma och bara ta det lugnt tills klockan slår strax efter tre. Nu ska jag vila mig lite innan jag ska iväg igen, så blir nog inte mycket mer bloggande idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0