13-09-20

Godmorgon!
 
Nu var det längesen igen.. Har jobbat för fullt hela veckan, och ska även jobba idag och imorgon så har inte riktigt haft tid. Känner även en förkylning som vill hälsa på, men har ändå orkat med ett bodypump pass och ett gympass med Julia igår. Överväger att gå på spinning idag, jag vill, men frågan är om kroppen gör det. Jag känner ju inte mig jättesjuk, bara lite snorig och igår kände jag av halsen. Och att träna med halsont är ju jättedumt. Jaja, vi får se hur jag gör, men innan det ska jag gå ner till Rusta och hälsa på svärmor lite samt handla lite rengöringsgrejer till när vi ska flyttstäda. Förövrigt kommer nog flytten ske inom ett par dagar, eller ja max 5 dagar. De andra flyttar ut idag, och tjejen som ska städa åt dom har fram till den 25e på sig att städa rent hela lägenheten. Så jag sitter som på nålar och bara väntar!
 
Nu ska jag äta upp mitt jättelass med gröt som jag gjorde för en stund sen, och sen ska jag fixa mig och åka ner till Rusta. Testade att ha i ett tärnat äpple i gröten när jag kokade den idag, och det blev faktiskt riktigt gott, saknade dock lite kanel.. Dock får man tänka på att för att mängden äpplen ska bli proportioneligt i förhållande till gröt så funkar inte ett helt äpple (om man som mig blir proppmätt på 1 portion vanlig gröt), utan man kanske får ta ett halvt. Nu gjorde jag det proportioneligt och jäklar va mycket det blev.. 
 
Om man som jag äpplen, så har man även i lite äppelmos (lågkalori i mitt fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0