13-09-21

Hallå!
 
Nu är jag sådär frånvarande igen, har jobbat idag och varit helt borta. Allting började med att jag tog fel matlåda med mig imorse, eller ja vi använder systemetpåsar till matlådorna och Tim hade sin från igår framme och jag ställde korkat nog den med min frukost bredvid.. Ni kan ju gissa vilken jag fick med mig. Själva jobbdagen var inte direkt lång, men hann med en hel del förvirring haha. Har sen jag kom hem vid tolv hunnit: äta lite lunch, spelat GTA V, sovit och tagit en dusch. Nu ska vi snart möta upp mamma, pappa och Jakob på Broken Dreams för lite födelsedagsmiddag (mamma fyller år imorgon!) och det ska bli SÅ gott!
 
Ungefär såhär ser det ut när man försöker få med Molly på bild. Blir konstiga vinklar, överexponerade bilder och en katt som rymmer och blir suddig på varenda bild.. haha men nu när kameran är nere, då går det bra att ligga stilla och va söt. 

Kommentarer
Postat av: loui

åååååh vad fin du ärrrr!!!
vill inte molly att jag ska se henne :((

2013-09-29 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0