Svar på kommentar, skor

Sofia om Early Christmas presents:
Va? Får man inte ha vilka skor man vill :S

det är klart man får, men högklackat i skolan är inte speciellt poplärt eller smidigt på High school, våra korridorer har uppförsbackar och man har 4 minuter på sig att ta sig från lektion till lektion och då ska man hinna hämta böcker också. Sedan är dom flesta här "bönder" och använder typ cowboy boots eller flippflopps. Så högklackat skulle vara lite udda, men det är väl klart vissa går ju runt med det.

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Åh vad härligt! Hur har det gått med engelskan då? Kunde du bra engelska innan du åkte dit, och har du lärt dig mycket? Hör man på ditt uttal att du är svensk, eller skulle du lika gärna kunna vara amerikan nu? :D Så nyfiken, hehe. Det är bara för att jag oroar mig för att jag kommer låta som värsta svennen när jag flyttar dit och aldrig får bort det :P Kram på dig! :)

2011-02-03 @ 05:49:03
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0