Early Christmas presents

Åh den här dagen har varit helt underbar!

Ingen 2 hourdelay idag dock, vilket var jätte segt. men upp kom jag och iväg till skolan bar det, jag hade för en gång skull någon att prata med på bussen TAYLA! Min granne från andra sidan vägen, as snäll tjej. Mitt under bussresan ser vi en liten kille börja slicka på fönstret, och det är inte lite, han slickar över hela fönstret och vi håller på att kräkas. Fönster jag knappt vill nudda, sitter han nu och slickar på.. Så himla vidrigt, dock har han något fel vet inte vad men något är det.

På P.E spelade vi volleyboll och det var 100 gånger roligare den här gången då jag inte behövde vara i samma lag. Var med Josh, Nate och Kyle. Asroligt, och Josh är grymmast i världen på volleyboll, han var ÖVERALLT. Seriöst han sprang över hela planen och spelade nästan helt själv. Jag förstår inte hur han hinner med, galet är det. Men så mycket roligare i det här laget då de bara skrattar (på ett snällt sätt sådär) när man misslyckas istället för att bli irriterad och sluta låta mig ta bollen. Så i'm happy.

3rd period, läste lite ur min bok och somnade nästan medans klassen kollade på en film om King arthur, eller var det kanske filmen King Arthur? Finns det en film som heter så förresten? Ja, så mycket lyssnade jag! Men det behöver jag inte då jag bara är där ifall Mrs. Hukill behöver hjälp. Trött gick jag sedan till engelskan där vi kollade klart på filmen om Scottsboro fallet och sedan fick vi en bok som heter "To Kill a Mocking bird"  som vi ska läsa nu framöver. Skönt att slippa bära på boken hela tiden! Den tjocka engelska boken då, över 1000 sidor.

Under lunchen satt jag och Caitlyn som vanligt och pratade om allt som hänt sen senast vi såg varandra, så sjukt roligt då det alltid hänt något intressant för oss.

På treble chorus så gick vi ut och övade Allelujah around (eller vad den heter) och Let it snow och övade på hur vi skulle gå in och ut (vilket tog en evighet). Sedan gick vi tillbaka till kör-rummet för att köra vårat julklappsbyte, jag fick ett par sockor (jääääättte sköna) och en nyckelring. Och sedan var det dags för vårat "social development" som borde döpas om till typ "eating development" eller nåt då vi äter massa skit. Sedan gick Jessi runt och delade ut julkort till alla, i mitt stod det
"Edda, I hope that you have a very merry christmas and a happy new year! I hope that you are enjoying being in America! Remember that 'impossible is just a reason for someone not to try' so always shoot for your dreams! Merry christmas, Jessi Hopkins" Jätte gulligt av henne tycker jag!



Jag, Caitlyn och Tiffany bytte julklappar också, och av Caitlyn fick jag ett superfint armband som jag älskar och av Tiffany fick jag mina älskade skor from Charlotte Russe.



armbandet!


Mina älskade skor, :D synd bara att jag måste vänta till sverige innan jag kan använda dom då jag inte kan använda dom till exempel i skolan som jag brukade..

Så min skoldag var jättebra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va? Får man inte ha vilka skor man vill :S

2010-12-16 @ 09:08:10
Postat av: nataliegoesamerican

grymt fina saker :D

2010-12-16 @ 21:55:47
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0