Svar på kommentar, fortsättning

Anna om svar på kommentar, cheerleading:
Aha vad roligt men vilken level tränar du på?:) jag önskar jag skulle få tävla i level 3 eller 4.Det skulle inte vara så roligt att gå ner en alltför låg level fast jag vet att det är helt annorlunda i USA men jag skulle gärna vilja hålla upp på samma nivå som nu typ:) hoppas det går bra för ert lag på tävlingarna:D kram!

Jag tränar på level 2, där du iprincip bara behöver ha en flickis och rondat-flickis.. i alla level krävs det att du har toetouch och pike, gärna lite andra hopp också. På level 3 lägger man på en "tuck" också.. :) det kommer du nog få göra :) tack så mycket ! kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är en tuck? :P

2010-12-06 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0