svar på kommentar, cheerleading

Anna om svar på kommentar, cheerleading:
Hej igen =) Jag åker med EF, vilka åkte du med? Ja jag har skrivit att jag tränar och skulle gärna vilja fortsätta träna cheer när jag åker till USA :D Skulle vara så himla roligt att utvecklas ännu mer=) Men vad behövde du kunna för att komma in i ett allstarlag? =) Kram!

hej! jag åker med Explorius en rätt liten organisation! okej va bra! jag gjorde ingenting speciellt, min värdmamma kontaktade mig och frågade om jag var intressead av att tävla i ett allstar lag och det var jag. Hon frågade vad jag kunde och placerade mig sedan i ett passande lag. Det finns ju allt från level 1-5. Då 1 är iprincip inga bygg över prep-nivå, rondater och backbend-kickovers.. på level två adderar man en flickis och man kan göra extensions och om du vill göra en lib i extension så måste du antingen ha en annan topp som håller i ditt ben eller arm.. osv.. :) kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Aha vad roligt men vilken level tränar du på?:) jag önskar jag skulle få tävla i level 3 eller 4.Det skulle inte vara så roligt att gå ner en alltför låg level fast jag vet att det är helt annorlunda i USA men jag skulle gärna vilja hålla upp på samma nivå som nu typ:) hoppas det går bra för ert lag på tävlingarna:D kram!

2010-11-22 @ 01:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0