svar på kommentar, uggs och bakgrund

SANNA om OVA-UGGS:
Åh så avundsjuk jag blir på dig!! Du verkar ha det helt awesome därnere! :D Jag önskar nästan jag åkt ner som utbytesstudent istället för att vänta till nästa år och åka som au pair :P Hur fick du till den där snygga bakgrunden på bloggen btw? :)

haha tack! ja men jag lovar dig att du kommer ha jätte roligt nästa år också! :) haha bakgrunden har min kompis Simon Goot gjort, tror han var rätt uttråkad eller något för helt plötsligt skickar han bakgrunden till mig.. haha

Kommentarer
Postat av: SANNA

Jo jag längtar till jag ska dit :) Det blir 2011 eller 2010 :) Jaha det var snyggt iallafall :)

2010-10-20 @ 23:26:08
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0