Svar på kommentar

natalie ([email protected]) om My weekend:
okej.. så förklara vad NASM är? :) hihi

haha jag lovar att jag ska försöka.. Grejen är den att vi har inte ens någon betydelse för vad NASM är. Jag satt och skrev på Caitlyn's telefon och jag skulle skriva name, men istället blev det NASM och ja.. Inte så roligt kanske, men vi hade rätt kul åt det just då. Vi skrattade mest åt hur sms'et lät när man läste det. Och Caitlyns pappa tyckte att det var ett bra ord för "namn" när han ska fråga ut fulla människor.. haha

Kommentarer
Postat av: natalie

haha jahaa.. aah, ett sånt där som bara är kul när man är där ;)

2010-10-12 @ 10:26:43
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0