My weekend

Im back!

Jag och tiffany åkte och hyrde två filmer, en av dom var rätt dålig, så vi har precis gått ifrån den.. Den andra är John Tucker must die, jag har fortfarande inte sett den.. haha dåligt av mig jag vet men så kan det gå.

Jag och tiffany har en så bra kompisrelation, hon sitter på nedervåningen vid deras nya Imac, jag sitter på övervåningen på min macbook och vi pratar med varandra på FB-chatten .. haha men hon sa precis att hon antagligen skulle komma upp snart.

Okej, nu ska jag berätta om min helg.

Fredag -
I Fredags efter skolan (som var precis som alla andra fredagar) åkte jag hem för att baka bullar tillsammans med Kiah eftersom vi hade en bakesale utanför Wal Mart i lördags. Men mitt i bakandet kom Caitlyn och hämtade mig, för vi skulle åka och kolla på fotbollsmatchen mellan Warren och Logan. Logan hade jätteroliga tröjor, ni vet hur fotbollströjor brukar vara långa och ha stora axlar för att få plats med skydden? i alla fall, Logan's tröjor såg lite ut som magtröjorna alla tjejer hade i somras, fast lite längre. Alltså tshirtar som var jätte vida, HUR KUL SOM HELST. + att deras byxor var lila. Superroligt. I alla fall jag var på matchen med Caitlyn och caitlyn (jag vet inte hur hon stavar sitt namn). Hur roliga människor som helst, vi uppfann även ordet NASM. Och Caitlyns pappa (som jag förövrigt kallar Mr Stackpole bara för att det är roligt) lovade mig att nästa gång han pratade med en full människa (han är polis) så skulle han fråga : so what's your nasm? och sedan filma det och ge det till mig. Kommer bli roligt eftersom dom kommer bli jätte förvirrade.. haha jaja, Mr stackpole är typ min bästa kompis här borta. Mamma och pappa, Caitlyn kommer tydligen över senare när jag kommit hem med sin pappa och hans kompis för dom ville jaga och tyckte det lät coolt att jaga i sverige.. Haha dom kommer att bo hos oss ett litet tag..

I alla fall, Logan vann med 15-10, dock ledde vi med 10-8 ända tills det var 8 minuter kvar och Logan gjorde en touchdown.. Det sög.

Lördag -
Lördag morgon 10-12 spenderade jag och Kiah utanför Wal Mart med kakor på ett bord och en varsin "hink" i handen utanför dörren. Våran bakesale gick ut på att fråga varenda människa som gick in eller ut "would you like to give a donation to the ohio valley allstars?" och om dom sa ja så erbjöd vi dom att ta en påse med en kaka i. Det är otroligt vad folk är trevliga här borta och ger bort massa pengar. På två timmar fick vi ihop 120 dollar, bara genom att fråga folk om dom ville ge oss pengar.. Prova det i sverige ni.. Efter våra två timmar utan för wal mart i värmen så åkte vi till biblioteket eftersom Kiah skulle lämna tillbaka lite böcker som hon lånat i somras.. Efter det så åkte vi förbi Donken-driven och jag köpte världens godaste sallad. Bacon-ranch salladen! Jag önskar att vi kan få den till sverige tills jag kommer hem! *håller tummarna för att min önskning ska uppfyllas*

Det var istort sätt min lördag, jag somnade när jag kom hem och när jag vaknade var Todd på jobbet, Alexa var med Katie och Kiah och Kristy var på Mackaylas 10års kalas.. Så där satt jag ensam ett par timmar och kollade på Two and a half men, HIMYM och något annat program.

Och idag har jag redan berättat om. Ja jag tänkte göra ett inlägg med bilder strax så keep your self updated, eller ja ni sover väl så det kommer redan vara uppe när ni vaknar och ser det här! puss

Kommentarer
Postat av: natalie

okej.. så förklara vad NASM är? :) hihi

2010-10-11 @ 14:49:08
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0