News

Har jobbat tre dagar i rad, mina tre första dagar! Har varit sjukt kul och har fått stå i kassan de två senaste dagarna, det går riktigt bra! :) Imorgon hade varit min enda lediga dag innan nyår, eller ja.. Men såklart så ringer dom och ber mig komma imorgon också! Så det blir imorgon och nyårsdagen, 5 dagar i sträck! Ska bli skönt när lönen kommer, hehe!

I alla fall, nu när jag kom hem så kollade jag min mejl. Hade fått ett brev från Explorius med mitt användarnamn och lösenord till en sida, där ska jag fylla i en hel del papper, fyllde i lite på de två första.. Ska bli roligt det här! Men en fråga till er som åkt med Explorius eller redan fyllt i papperna (vet inte hur det fungerar med andra organisationer), vad skrev ni på den där frågan om vilka kurser man skulle vara intresserad av att läsa? Hur vet man vilka som ens finns? och sen, SLEP-Score vad är det? Hehe HJÄLP!
Tänkte i alla fall vänta lite med att fylla i papperna, tills efter nyår och så när vi har en hel dag att kolla på allting!
Nej nu ska jag logga ut och ta det lite lugnt, 11-15 imorgon och 11-15 i övermorgon.. inga långa pass, men pass som pass (dock så får jag ju dubbelt betalt eftersom det är en röd dag)!!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Eftersom att jag går natur så skrev jag i matte och fysik, inte så jättekul men syon på Soltorg rekommenderade det. Man väljer ju alla ämnen på "riktigt" sen när vi kommer till USA :)

2009-12-30 @ 21:38:23
URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Postat av: Josefin

slep-testet är typ ett engelska-test tror jag, ska tydligen inte va så jättesvårt :P

2009-12-30 @ 21:39:45
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0