Gardagen och idag

Hejsan!

Igar fick jag sovmorgon och Kristy vackte mig runt 10, jag gjorde mig iordning och sedan akte vi till Skolan, jag fick valja kurser men skulle komma tillbaka senare i veckan eller i borjan pa nasta for att fa mitt schema och sa skulle Kiah guida mig runt sa att jag hittade till alla mina klasser. Efter skolbesoket sa skjutsade kristy mig till Poolen dar Kiah var med barnen som hon ar barnvakt at. Det ar en allman pool och det ar faktiskt jatte mysigt dar. Det var hur varmt som helst och jag har faktiskt brant bort min linnebranna nu, och brant mig lite mer. Men that's life, men det har forsvunnit nu. Gud jag har blivit sa brun pa ett par dagar sa det ar galet, jag ar inte JATTE brun, men brunare an jag varit pa hela sommaren skulle jag gissa. Underbart. Kiah skjutsade dom sma till Gymmet eftersom de hade traning, jag satt dar och kollade pa Junior level 4/5, och pa Kiah's gymnastiktraning tills Alexa's danspass var slut. Da akte vi till MedExpress (ett slags sjukhus typ) och satt dar i hungra ar, vi hall pa att hungra ihjal sa vi korde BK-driven och kopte en Cheesemeny! Gott!!

ja, nu sitter jag har i alla fall, har precis duschat och lagt i en tvatt i tvattmaskinen. Vet inte vad som hander idag, forutom att jag har min FORSTA CHEERLEADINGTRANING idag 17-20. 17-18 har jag gymnastik och resterande har jag vanlig traning. It's gonna be soo much fun!

Nu ska jag avsluta och borja fixa mig!
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Har du gått på cheerleading innan eller började du med det nu? :)

2010-08-17 @ 19:46:43
URL: http://sofiamichigan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0