irriterad

Klockan ar 9.55 PM har och jag har just kommit hem fran min andra OVA-traning. Eller jag har hunnit ata lite ocksa. Det gick faktiskt bra idag, blir lite trott pa folk som har attityden "vi gor en till sen skiter vi i det har" nar vi inte ens klarat en enda gang (pratar om en stunt sekvens). For om vi inte tranar pa det och satter den pa traningarna, hur ska vi da klara av det pa tavlingarna? For jag vill da i alla fall inte ga ut och tavla om vi ser ut sa.. Och vi ar knappt halva laget pa traningarna, vilket gor att vi inte kan trana pa programmet och jag kan inte lara mig programmet eftersom Kristy inte vet vad jag ska gora om inte alla ar dar. Sa vi ovar pa varat lilla bygg som ar, Extension ner till retake (fast dom kallar det nagot annat) upp till lib i prep och sen en tiktok.. It gets kind of boring. Toppen haller inte upp sig sjalv i retaken vilket gor det svart for henne att overga till en lib (jag vet nu hur jobbig jag varit nar jag inte hallt upp mig sjalv), basarna dippar inte vilket gor det tungt for dom, alla gnaller. Toppen vagrar lasa knana och jag blir allmant irriterad. Men men, that's life. Det ar den enda grejen vi ovat pa i en timme, och en hoppsekvens som ar toetouch-toetouch-pike, och jag kan inte nagot av hoppen. Sista timmen agnade vi at gymnastik, jag klarar faktiskt en flickis ner i gropen nu, utan spott, kanske inte mycket att skryta om men jag gor framsteg i alla fall. Hela jag skakade av utmattning i slutet av traningen.

Kristy hade en traning efter min sa jag satt och vantade, det var Junior level 5 som tranade, dom ar sa sjukt grymma. Dom tillskillnad fran oss kor redan till musik, och dom ar sa sma och kan sa jakla mycket. varenda en har ju en stillastaende salto.. Och jag bara ALSKAR deras slutdans, haha eller typ ett par attor av den i alla fall. Sjalv kan jag ungefar en atta av varat program + hoppsekvensen och byggsekvensen. feels good.

Jag ska strax ga och lagga mig och sova, ar helt slut och imorgon ska jag och Alexa antagligen aka till the mall efter hennes balett. Ska inforskaffa mig ett par flippflopps sa att jag passar in i mangden, jag har en bild pa min kamera dar jag star tillsammans med massa OVA'are + jamie (tranaren) pa hennes Babyshower, jag ar den enda som inte har flippflopps.. Och sen ska jag kopa ett par solglasogon, 'cause i need it over here.. haha talk to you tomorrow. Godnatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0