Baby you're a firework

Godmorgon

Jag har precis vaknat, och anledningen till att jag datornördar mig såhär tidigt var att jag skulle meddela mor och far en sak. Jag ska strax gå upp och äta något och sedan fixa mig innan Caitlyn kommer. Har ju endast två julklappar kvar att köpa, och så är det dags för låga uggs eller något i den stilen, och någonslags varmare jacka. En liten fågel viskade att Aeropostale hade jackor, så det ska jag kolla in.

Det är Kiah's födelsedag idag, så jag vet inte hur vi firar henne, hon har en match borta i Rio (hon är cheerleader för sitt college) så hon ska väl vara där under dagen.


Katy Perry - Teenage Dream


Katy Perry - Firework


Två låtar från Katy Perry som spelats/spelas flitigt på radion. Definitivt två låtar som kommer få mig att tänka på USA. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

firework är bäst, titta på musikvideon ! den är jättefin :D

2010-12-18 @ 18:24:32
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0