Busy day

Nu har jag äntligen lite tid att skriva. Jag har varit upptagen hela dagen och nyss låg internet nere för någon anledning så jag kunde inte skriva.

Vi vaknade upp runt 11 och hade ca en timme på oss att göra oss iordning, eftersom jag inte planerat på att sova hos Caitlyn så jag sov i både smink, linser och jeans. Sminket kunde jag ha tvättat bort men jag var alldeles för lat, och jeansen tog jag aldrig av mig då jag somnade oväntat. Haha, i alla fall, jag fick skjuts hem av dom och jag tog mina cheerkläder och åkte igen. Vi åkte till McDonalds för lunch (frukost för mig) för att sedan åka till the mall. Där lekte Caden och Madison i lekplatsen medans vi andra snällt kollade på, i ca 2 timmar. Sen gick vi in en snabbis på Bath&Body works för att sedan åka tillbaka till gymmet. Det var gratis gymnastik i 2 timmar så det gick jag på medans Kiah tränade och Alexa dansade. Gymnastiken gick rätt bra när jag väl kommit in i det eftersom jag var rädd för att göra illa armen igen, som på tal om det fortfarande gör lite ont.

Kiah var hungrig och ville jätte gärna ha Bob Evans så dit åkte vi mellan Alexas dansklasser. Hur god mat som helst ju, och övermätta åkte vi tillbaka till dansstudion (ligger vägg i vägg med cheergymmet) för Alexas solo träning.

När vi kom hem fick vi tillsammans hjälpas åt att plocka ner och ta ut granen, och det var ett himla trassel men klara blev vi och glad är jag för att städerskan kommer imorgon och sopar undan för det ville INTE jag göra. Haha skönt de där.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Knight And Day, tänkte bara uppdatera er lite på mitt liv! Puss på er

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

knight and day är helt okej ;) lite förutsägbar kanske :P

2010-12-30 @ 12:39:07
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0