Government läxa.... på lovet..

Godmorgon!

Meningen var att Caitlyn skulle ringa och väcka mig idag runt 10 och så skulle vi umgås, men både hon och jag vaknade nu runt 12.. Så jag blir nog hemma idag, och bra är väl det jag kom nämligen på igår att jag har ju Government läxa.. Så det kanske jag borde kolla på, var ju massa ord jag behövde kunna. Kayla, Madison och Caden är här eftersom Kristy är barnvakt åt dom idag så det var deras prat jag vaknade upp av.

Så nu tänkte jag gå upp, äta frukost, duscha och göra lite läxor! Så jag skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Nja, inte direkt. Inte än iallfall, det kommer väl :) Det ser ut som om du har ett bra år! Du åker med Explorius va? När fick du reda på värdfamilj? :)

2010-12-27 @ 20:09:18
URL: http://matildus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0