My amazing tuesday

Ännu en 2hour-delay dag, jätteskönt för mig tycker jag. Vi gjorde inte mycket alls i skolan, lyssnade på en till debatt på Government, den här gången om Death Penalty. Dom som var "för" sa emot sig själva hela tiden, till exempel: Om vi tar bort dödsstraffet så kommer fängelserna bli överbefolkade.. Och så nästa sekund sa dom att det inte alls var många som blev dödade bara ca 1000 något sen lagen infördes. Sedan skulle ju USA bli kaotiskt om man tog bort dödsstraffet eftersom folk skulle döda mer, men se på sverige? Har vi dödsstraff? nej, och dödar vi mer för det? nej. Rätt skoj att lyssna på ändå då vi har klassens smartaste och mest irriterande tjej på För sidan och Dustin som gör allt för att bevisa att han har rätt på Emot sidan.

På psykologin var vi i biblioteket för att börja på våra posters om någon fobi. Jag och Courtney fick brilianta ideén att ta fobin "anatidaephobia", som är "rädslan att någonstans i världen finns det en anka som kollar på dig". Ideén fick jag från Martin's Facebook, TACK! Mr Johnson tyckte det var en jätterolig fobi och när vi sedan upptäckte att den inte var riktigt så sa han att vi fick ta den ändå eftersom den var rolig.

Jag hade hoppats på att få lite engelska och historia klart under 8th period men Mrs Hukill var inte där, så vi hade någon gammal rätt sträng vikarie som jag inte ens orkade fråga eftersom jag vet att det hade tagit evigheter och jag hade ändå inte fått något gjort. Så här sitter jag och läser min engelska Online istället. Historian fixar jag imorgon.


Jag idag, bestämde mig för att ha mina extension i!

När jag kom till gymmet idag så fick jag en väska av Cathy, som är zebraprinted med rosa insida, jätte söt! Sen kom Jamie och gav mig en jacka som dom fått förra året när dom vann "American Cheer power" tävlingen. Dom hade en över i min storlek så jag fick en som matchade min halsduk vi fick i helgen! Träningen gick bra, jag klarade min "running tumbling" jättebra helt själv idag och Kristy fixade så att jag har en gymnastiksekvens i rutinen nu. Och påtal om rutin, så fick vi våran film från tävlingen idag!! :) We look amazing


Jag just nu, med min nya jacka!


Väskan Cathy gav mig!

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

Haha jag skratta som fan när jag läste vad fobin var för nått x)

Kul att ni fick ta den iaf fast den inte var på riktig :D

2010-12-09 @ 17:35:04
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0