Narnia 3D

Usch ligger i sängen med huvudvärk, har dock haft huvudvärk större delen av dagen.

Kristy väckte mig och Alexa runt halv 9 och sa att vi hade 45 min på oss att göra oss iordning för sen skulle vi åka till Bob Evan's för att äta frukost. Det var jag, Alexa, Kiah, Kristy, Kayla (tjejen Kristy tar hand om, har Downs syndrom), Jess (kiahs kompis från florida), hennes kille och barnet dom var barnvakt åt som var 2 år. jag åt en tallrik med äggröra, bacon, hashbrown's och toast. Jätte gott och efter det körde Kiah oss till köpcentret. Alexa köpte en tjocktröja med inbygda hörlurar, så snörena från huvan hade hörlurar och så fanns det en sladd att koppla in ipod eller telefon i fickan. Rätt praktiskt ;) Köpt från Old Navy



Sedan gick vi in till själva the mall, vi letade present till Gibbs som Kiah hade problem att hitta. Hon köpte till slut bath&body works och jag och Alexa köpte lypsyl, mitt smakar så himla gott.. Jag kommer äta upp det jag lovar! Det är helt sjukt!


Bästa grejen ever!

Vi skulle ju gå och se Harry Potter, men det visade sig att dom tagit bort alla dags-visningar då de fått in 3 nya filmer. Så vi bestämde oss för att gå på Narnia 3D istället. Jag har aldrig varit ett fan av Narnia (fråga mina kompisar), men den här var faktiskt jätte bra! Jag gillade även att reklamen i början också var i 3D. Ja det gillades i alla fall, och det var efter den som min huvudvärk började och det blev bara värre och värre. Gick in på Pac Sun för att prova lite jeans och jeans-leggins, har så himla svårt att hitta jeans jag gillar. Vi gick även över till Borders (bok affär) för att slösa lite tid, boken jag velat ha i evigheter är nu dubblet så mycket, 20 dollar istället för 10.. Sad day. Kristy kom i alla fall tillslut och hämtade oss och vi åkte hem. Vi hämtade dock upp Katie lite snabbt som stannade i ungefär en halvtimme.

Vi var hungriga och ingen kände för att laga mat så Napoli's fick göra det åt oss. Lite pizza med andra ord. Vi spelade även massa wii fit, sprang IGEN, och körde en utmaning där det gällde att orka att stå i "plankan" längre än våran "instruktör". Jätte lätt dom 3 första gångerna då det handlade om max en minut. Men när vi kom upp till 1.40 och det var min tur (vi hade ju kört ett par gånger var redan) så dog jag efter nästan 20 sekunder så Alexa kom på den brilianta idéen att fuska och hålla upp min överkropp. Så jag börjar asgarva och ramlar ner, hon försöker och även hon börjar skratta och det slutar med att vi bara ligger på golvet och skrattar. Lite för mycket Wii kanske, men vi ville så gärna vinna över henne! Vi gav tillslut upp och spelade lite DJ Hero istället.

Min huvudvärk gick som sagt inte över så jag gick upp och la mig i sängen, där jag ligger nu. Så nu, lite Desperate Housewives (HAR ETT AVSNITT KVAR!!!, eller ja av dom som kommit ut hittills!) och så får vi se vad jag hittar på, ska nog sova strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0