you know, i'll do anything for ya

Okej, så vädret kunde ju inte bli tristare idag, det har spöregnat hela dagen. Det började tydligen 3 inatt och det regnar fortfarande.. Det skulle ju lika gärna kunna snöa, det är ju i alla fall mysigt. Men dom har lovat lite snö möjligvis imorgon!! Glad!

Dagen började lite segt, 6 år sedan Elin dog (min gamla klasskompis) och vi fick fortsätta med våra Historia prov. 1. Jag hann inte klart IGEN (egentligen ingen big deal eftersom det var fler men ändå) 2. jag vet inte svaren till resten av frågorna och det gör mig galen, att jag inte kan någonting om något jag tyckte att jag förstod. 3. Mitt betyg i historia är rätt dåligt nu, och att göra ett dåligt prov kommer INTE göra det bättre. 4. Mrs Clark är inte läraren som har empati eller sympati, så att prata med henne kommer nog INTE hjälpa. Eller det har hon nog, men jag har bara känslan av att det inte kommer det.

Men under 4de lektionen blev allting bättre, det var Government och den var lika avslappnad som vanligt. Vi fick avsluta våran förberedning inför debatten på torsdag och eftersom min grupp var klara med det efter 5 minuter så satt vi där. Alla andra var klara ungefär lika snabbt. Så resten av lektionen gick åt att prata med kompisarna, diskutera livet med Steven (uppenbarligen var jag jätte komplicerad att prata med.. haha) och typ hälften av tjejerna satt vid sina telefoner på Facebook, helt öppet och Mr Schob brydde sig inte. Den lektionen gör mig alltid glad :) På engelskan fick vi tillbaka våra uppsatser, fick 62/70 (ett B) och kommentaren "I know this essay was hard for you, but you did a really good job!" Så jag är rätt nöjd! Det var ett par småsaker som drog ner mitt betyg, såsom stavfel, grammatik, val av ord osv. Men grammatik har ju aldrig varit min starka sida, fråga min gamla engelska lärare ;)

Lunchen var rolig, men vilken dag är den inte det? Jag och Caitlyn har matchande handsprit, min luktar blåbär och hennes luktar grönt äpple, men det är samma märke. Så vi blandade, det luktade jätte gott! Så om ni någonsin har dom två olika handspritslukterna så prova att blanda! Jag är förresten beroende av det, jag överanvänder nog handsprit, är det farligt?

Det hände inget speciellt intressant eller roligt resten av dagen, och efter skolan åkte jag som vanligt till gymmet och hade träning. Det gick helt okej, inte mycket att kommentera. Förresten på tal om kommentarer, Natalie filmen lät nog bara dålig eftersom jag är sämst på att förklara saker! haha den var faktiskt jätte bra!


så nu kan du dömma själv ;) haha


Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

haha wow jag är omnämnd på din blogg ;)

men jag mena den dära julfilmen som ni kollade på med familjen ;) burlesque eller hur den stavas verkade ännu bättre nu när jag kikade på trailern ;)

2010-12-01 @ 20:41:26
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0