Bored to death

Okej, så det blev inget köpcenter idag, Caitlyn hade inte plats i bilen då de var tvugna att hämta upp deras kusiner. Och jag har ingen skjuts, så jag sitter väl kvar här hemma. Kanske hittar någon film att kolla på, hittade en intressant på Voddler men nej det fungerar ju inte heller i USA.. Man tycker ju att allt som fungerar i sverige, borde fungera i USA.. Men tydligen inte.

Fick precis kommentaren på FB att kolla på SVTPLAY, vet inte riktigt vad jag borde kolla på, men något hittar jag väl. Igår såg jag att de hade "dagens visa" på Svtplay. Barndomsminnen, så himla roligt att det fortfarande finns.. haha

Vart jättesugen på att kolla på Remember me, det var ju ett tag sen jag såg den.. och jag vill se den igen! :) I'm gonna fix that problem.

Kommentarer
Postat av: fredrik

dem har ju netflix i usa, kostar väl 8 dollar per månad eller något, det kan du se genom datorn och via playstation och massa annat. du kan också låna hem filmer. grym tjänst! :) http://www.netflix.com/

2010-12-17 @ 21:57:18
Postat av: josefin

Jag brukar kolla på film och annat på en sida som heter www.ch131.com den rekommenderar jag starkt!

2010-12-18 @ 14:19:58
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

remember me är så sjukt bra :D

2010-12-19 @ 21:43:37
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0