Caitlyynnnn

Nu har jag precis kommit hem från min första basket match. Vi vann både JV matchen och Varsity matchen. Jag har varit med Caitlyn hela dagen, (caitlyns kommentar: "so im a dagen now?") när jag kom hit bjöd jag henne och hennes mamma på lite marabou choklad och djungelvrål. Dom älskade maraboun men så provade dom Djungelvrålen, Caitlyn's reaktion var inte speciellt stor, hon tyckte inte att det var jätte äckligt men hon älskade inte heller. Hennes mamma gillade absolut inte det och tyckte att det smakade konstigt. Hennes ena bror Zane såg jätte rolig ut och jag trodde han skulle spy. Sedan när hennes pappa kom hem så lät jag honom prova djungelvrål och han hade godisen i munnen i typ 2 sekunder innan han spotta ut den och frågade mig va jag gav honom för gift. Det var jätte roligt och han var dödssäker på att det inte fanns något i hela världen som var äckligare. Jätte roligt, har nog inte haft så roligt på länge.

Vi var tvugna att gå ut och ta kort på deras rådjur som de skjutit och vi passa på att ta lite kort.


Caitlyn


dead deer. sad day


We look like ice princesses !


Amerikansk vinter! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, fy vad hemskt. Varför hänger dom upp dom sådär? :(

2010-12-29 @ 04:43:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Isä

Minusta tuo näyttää valkohäntäpeuralta. Niitä on myös Suomessa. Ameriikasta tuotuja ja nyt villiintyneitä.

2010-12-29 @ 10:29:28
Postat av: Isä vielä

White tailed deer

2010-12-29 @ 10:36:24
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

usch! stackars ren!

2010-12-29 @ 14:15:25
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0