rådjur och julklappar

Jag har precis suttit ute i köket, ätit äppelbitar (länge sen nu ju, brukade göra det jämt förut), argumenterat med Alexa om när en banan är ätbar (jag säger gröngul, hon säger gul mot det bruna hållet) och kollat på när min värdpappa suttit och ansat ett rådjur. haha det lät jätte fel, men ja skurit bort alla dåliga äckliga delar och lagt köttet man kan äta i påsar. Rätt underhållande måste jag säga, så kom Kiah och Kristy hem från Rio där Kiah tagit ett test för att komma in på nursing-programmet.

Jag sitter innerligt och hoppas på en till 2hours-delay här, och med snön som snöar ner just nu så ser det lovande ut! KOM IGEN WTAP!! (hemsidan där det står om alla delay's och closings). För önskar inte alla ni att jag ska få sova lite extra imorgon också? Ja det var väl det jag trodde!

Om någon läsare är super på julklappar, så kan ni gärna få kommentera vad man kan ge en 38 årig värdmamma, 38 årig värdpappa och en snart 19 årig värdsyster? Jag har absolut ingen aning, så lite tips! Vet att det kan vara svårt då ni inte ens känner människorna, men tips skadar inte, det skapar ideér!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag köpte inget till Todd när jag bodde där för Kiah och Alexa sa att han verkligen inte ville ha något haha. till Kristy köpte jag ljus från yankee candle och till kiah ohiostateshorts och till alexa en parfym med lotion till :) tänkte bara säga liksom haha. jag läser din blogg varje dag förresten

2010-12-07 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0