A day at the Mall

Nu är jag hemma efter en lång men sjukt rolig dag.

Det började med att Tiffany hämtade upp mig för att åka till YMCA, dock blev det inte mycket träning, lite springning och ett par övningar och ca 30 minuter senare kände vi oss klara. Så vi drog oss till The Mall där Tiffany åt lite mat. Träffade Dalton och umgicks med honom, medans vi gick där kom Tiffany Longfellow och Janelle och skrämde oss. Pratade en stund med dom innan det var dags för dom att gå och äta. Vi provade skor och kollade på kläder, och massa annat roligt. När vi sedan träffade Tiffany och Janelle igen så skulle dom till en bokaffär, så vi hängde på. Hittade Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden böckerna och INGEN trodde på att dom var svenska innan jag läste på baksidan där det stod SWEDEN med i sammanfattningen, och berättade att filmerna fanns tillgängliga i sverige på SVENSKA! Chockade blev dom.



Tiffany och Janelle lämnade oss och vi åkte tillbaka till the mall, Dalton åkte också hem eftersom han var tvungen att byta om innan han började jobba. Så jag och Tiffany gick in och jag åt lite, eftersom biosalongen är precis bredvid matstället i vårat lilla köpcentrum så kom Tiffany på den trevliga ideén att vi skulle kolla på Burlesque. Jag berättade att jag redan sett den, men hon insisterade och bjöd mig. Så klockan 16.15 satte vi oss i biosalongen och kollade på film, Dalton som inte hade något bättre för sig följde med för ca en halvtimme. Filmen var precis lika bra som sist och jag skulle nog lätt kunna se den en gång till! Efter filmen så var vi tvunga att gå till Hat World för att lämna tillbaka Daltons Monster han glömt i min väska. Det kom in en kille i butiken och det visade sig vara en av dom som var med i The Haunted House. Det var det SUPERLÄSKIGA killen som jagade mig och Tiffany.. Han imiterade vad han sagt och skrattade sitt elaka skratt, kan ju säga att jag snabbt lämnade butiken. Fy vilken läskig människa, eller han var ju snäll men han kan vara så himla läskig.

Nu är jag äntligen hemma, och imorgon börjar skolan igen. Ännu en skolvecka som inte är "normal", vi var ju lediga idag och på torsdag åker ALLA från Treble chorus till Columbus för någon middag där vi ska sjunga. Så 3 skoldagar den här veckan! Tack så mycket.

Kommentarer
Postat av: nataliesgoesamerican

haha sjukt kul att det var samma kille ;)

och lika kul att åka till columbus :D

2010-11-30 @ 18:12:36
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0