AMERICHEER DAY 1

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Sjuk har jag blivit också, min hals gör så galet ont.

Dagen började kl 6 imorse när vi började göra oss iordning för att sedan äta lite frukost. Kl 8 var vi vid tävlingshallen där vi fixade vårat smink och sedan kollade vi på Tiny's och Minis innan det var dags för oss att värma upp. Uppvärmningrummet var så annorlunda från sverige, det fanns ett golv där du värmde upp stunt, ett där du värmde upp gymnastik, ett där du värmde upp hopp och ett sista där du värmde upp hela programmet en gång.

Runt 10.50 var det dags för oss att gå ut på mattan. Allting gick bra tills vårat single-stunt, vi tappade vårat + att en annan grupp också gjorde det (tror det var gruppen där Kristen hoppade in i torsdags), våran pyramid var hemsk och ja .. Det gick INTE bra i alla fall. Det är rätt stor skillnad från DM och SM i sverige, tävlingen är inte uppdelad i olika klasser, visst youth 2 tävlar bara mot youth 2'or MEN alla lagen i den klassen tävlar inte efter varandra, det är lite blandat. Kl 11.45 var det dags för prisutdelning för level 1-2 lagen och vi kom sist (4de plats) är inte förvänad, men det var ju rätt tråkigt ändå. Resten av dagen umgicks jag med Tiffany Longfellow, kollade på alla OVA lag, hittade GRYMMA MANLIGA CHEERLEADERS i olika lag som jag vet inte det var helt galet. Senior 4 kom på första plats och Youth kom på andra plats och juniors kom på 3de (eller så var det tvärt om på youth och juniors inte säker). I alla fall bra jobbat tycker jag.




gratis nagelgrejs.. haha jätte fint! ;)




Juniors


Juniors pyramid


bestämde mig för en smoothie, och jag fick världens största sugrör.. den är gigantisk!


Senior 4


hallen och allt folk (bakom allt fanns det massa små stånd som sålde tröjor (personliga), smycken, dekaler, väskor osv)


Prisutdelning level 3-4



Senior 5 (worldsteam)


Singlestunt skulle jag gissa på!

Nej nu ska jag sova, klockan är 00.20 och vi ska lämna härifrån kl 8 imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej:)

jag undrar hur mycket fickpengar har du med dig ( per månad.. om du har en bestämd budget?)

:)

2010-11-14 @ 10:28:26
Postat av: ellie

niice de ser kul ut :P

2010-11-15 @ 07:27:31
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0