AMERICHEER DAY 2

Tidig uppgång imorse också, sådär runt 7. Satte upp mitt hår i en hästsvans igen och satte in min rosett (fick gå in gratis då hehe) och så var det hotellfrukost igen. Valde att inte äta så mycket idag eftersom jag inte mådde så bra efter frukosten igår. Så en våffla fick det bli, dessutom hade jag inte tid till mer. Vi åkte till hallen och jag, Katie och Spiker följde med in till Warmup-rummet där Senior 5 skulle börja värma upp. Idag var det bara alla Senior 5 lag, dom tävlade om bids eller vad det heter för worlds. Courtney kom och gjorde oss sällskap. Dom gjorde bra ifrån sig, bättre än igår. Men det gjorde dom flesta lagen så. Dagen var kortare och prisutdelningen började redan runt 11.30-12.00 något. Tyvärr så kom vårat S5 lag på 4de plats men så kan det gå.. Inte mycket att göra åt saken.

Efter tävlingen köpte jag mig en rosa,zebrarandig väska som jag kan ha för tävlingar och sånt.. Lite större, så att jag slipper släpa runt på både min handväska och min ryggsäck. Den kostade endast 34 dollar (väskan var 22 dollar + 3 dollar för varje bokstav och jag skrev EDDA + tax). Rätt billigt om ni frågar mig.




Vi åkte till North Face eftersom Kiah skulle köpa någon tröja, dock hittade dom inte den så dom fick åka vidare till någon annan butik. Vi var uttråkade och Katie's mamma kom med den roliga idéen att ta Kiah's telefon och byta Katie's namn till Trevor (en kille hon pratade med för ett tag sen) och sen skulle Katie smsa Kiah och låtsas att det var han. Rätt roligt var det, dock avslöjade vi oss efter ett tag. Bilresans mest använda ord var "boob-glitter" eftersom både Kristy och Anita (tror jag hon heter) hade rhinestones på sina tröjor så dom glittrade.. Och ja, det var hysteriskt roligt i alla fall.

Vi stannade och åt på IHOP (uttalas I-hop), en slags pannkaks resturang som har mer än bara pannkakor. Köpte chocolatechip-pancakes eftersom jag kände att om jag var på en pannkaksresturang så skulle jag väl äta pannkakor också. Dom hade creps, omeletter, sallader, ALLT. Dom hade även en meny som hette Swedish Creps, (vet inte hur man stavar creps) som innehöll lingonsylt.. Såklart. Mina pannkakor var gigantiska och jag orkade inte ens äta upp.

Vi satte oss i bilen och jag och Katie somnade nästan på en gång och sov hela vägen hem. Och nu sitter jag här i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: natalie

galet snygg väska! :D

2010-11-18 @ 14:21:56
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0