Apricot

Godmorgon!

Ett liten snabb uppdatering här, om en timme måste jag åka till gymmet och innan det ska jag hinna duscha, äta frukost och packa kläder. Kläderna jag ska packa är kläderna jag ska ha på mig på Kiah's pageant. Förhoppningsvis så kan jag spendera natten hos Caitlyn ikväll för vi har värsta planerna på vad vi vill göra! Okej inte värsta, men vi kommer ha roligt! Caitlyns pappa "mr Stackpole" som jag kallar honom sa att han tänker kalla mig Edda Apricot Hurri i framtiden eftersom Caitlyn hade berättat hela mitt namn med mellannamn och allt, och han hade sagt "is her middle name Apricot?!?!?" haha.. Han är knäpp han!

Men nnu ska jag gå och ta en dusch! Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: frida

nice blogg du har! det är jätteroligt att du uppdaterar så ofta:D

2010-11-20 @ 21:41:25
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter du i mellannamn? :)

2010-11-21 @ 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0