Blog-award från Carro Hell :)

Jag fick en "blogg-award" precis av världens sötaste tjej ... Och de är nu meningen att jag ska berätta 7 sanningar om mig själv ...



1. Jag är väldigt lat av mig och gillar att göra saker så lätt som möjligt för mig.

2. Jag är jätteblyg bland människor jag inte känner.

3. Jag pratar 3 språk flytande

4. Jag hatar när saker är ojämt, tillexempel bord som inte står kant i kant, snören på tjocktröjor osv..

5. Jag hatar lösa hårstrån. Stör mig otroligt mycket på om någon har ett hårstrå på till exempel sin tröja.

6. Jag tror på spöken och andar. Med andra ord paranormal activity och liknande saker fascinerar mig jätte mycket.

7. Jag ger upp alldeles för lätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0