Breakfast the american way

Godmorgon

Klockan är nästan elva och hittills har jag och Kiah städat ut bilden och damsugit den. Om ett par timmar, rättare sagt kl 2 så ska vi börja åka mot Columbus där vi ska sova på hotell inatt. Det är ingen tävling ikväll men eftersom mitt lag har samling 8.45 imorgon så bestämde vi att vi skulle åka ikväll och inte imorgon kl 6 på morgonen.

Väskorna är packade, nästan i alla fall och jag ska väl äta en smörgås här innan vi åker också. Förresten, folk tycker jag är konstig när jag äter macka till frukost. Alexa kommenterade det för någon månad sen och för någon vecka sen så tyckte Caitlyn att jag var konstig och att det var ju sååå äckligt att äta macka till frukost. Frukost här borta är toaster strudel, poptarts eller våfflor (som man bara lägger in i rosten). Men nej, mackor det är ju lunch!


mina favorit poptarts


Toaster strudel'n jag åt imorse. Eller ja den sorten, var ju inte precis den på bilden..men det fattade väl ni


Och våfflorna alla har här borta. Finns med alla olka slags smaker.

Ja då hade jag min lilla genomgång på frukost här borta. Nu tänkte jag packa klart det sista och se vad alla andra i huset gör!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ååh jag älskar chocolate-fudge poptarts, och brownsugar cinnamon! Men inte till frukost haha ;)

2010-11-12 @ 23:34:22
URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Postat av: natalie

shit vilka sockerbomber allihop x)

2010-11-16 @ 13:37:45
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0